Vi har i helgen tatt en liten renovering av nettsiden vår. Bakgrunnen for dette var at vi så en økt trafikk hvor det søkes etter informasjon – spesielt om leirskole og arrangement.

På bakgrunn av analyser har vi sett hvordan kundene finner oss. Det var en av grunnene til at vi ser hvor viktig det er å ha en funskjonell nettside for alle plattformer.

Det som er viktig for oss er at nye og gamle kunder på sine premisser kan finne oss – og få informasjon om vår bedrift og hvilke tjenester vi tilbyr.

Med eget nettsted og sosiale medier er vi tilgjengelige 24/7.

Det betyr at kundene våre kan finne relevant og nyttig informasjon hele døgnet. Skulle det være noe de ikke finner svaret på, kan de sende oss en e-post via et kontaktskjema.

Desseverre er det fremdeles mange som tror at en Facebookside eller oppføring på en katalogtjeneste er nok. Det resulterer bare i at du blir avhengig av en tredjepart. Du har ingen kontroll over hva denne tredjeparten gjør, og endringer kan føre til at du mister muligheten til å kommunisere med kundene dine.

Med en egen nettside er det du som bestemmer både form og innhold. Vår strategi er at vi skal bruke nettsiden mye mer til informasjon. Dette vil vi gjøre ved å publisere nyhetsoppdateringer av verdi, og ikke minst gi nye og gamle kunder mulighet til å melde seg på nyhetsbrev etterhvert.

0 replies

Legg igjen et svar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *